torsdag den 3. maj 2012

Verdens smukkeste sko!

I går gjorde jeg en investering! Jeg investerede nemlig i disse smukke italienske sko:



Det er mærket Lola Romana, som står bag disse vidunderlige sko, og mange andre sjove sko med en masse detaljer.
Jeg har gået de sidste to måneder, og kigget på dem i vinduet og har ligesom bare manglet en anledning. Den anledning har jeg nu, da min lillesøster skal konfirmeres på søndag.
Jeg elsker de sko så højt, at jeg glemmer alt om prisen, og derimod har fokus på hvor smukke de er, og hvor meget forskelligt tøj de kan sættes sammen med, for jeg syntes at de er klassiske nok til at gå til fint tøj, men alligevel har de et lidt sjovt twist som gør dem lidt anderledes end en "normal" sort sko :)

1 kommentar:

  1. Det er et smukt køb du har gjort, Ida - er de ikke fra Keiser Sko? Dem skal du nok få brugt til mange ting.
    Jeg troede lige at de var fra dette mærke, da de godt kan minde om hinanden i stilen.
    http://chiemihara.com/colecciones.html
    De har også bare mange flotte sko.

    Vi ses på søndag til Emmas store dag. Hils. :))

    SvarSlet