onsdag den 30. maj 2012

Små dyrebare stunder...

I dag fandt en god gammel veninde og jeg endelig tid, i vores travle hverdag til at se hinanden.. Og hvor var det bare tiltrængt! Hun er en af mine aller kæreste veninder, og vi kunne have snakket hele aftenen, og nok også det meste af natten, hvis ikke det var fordi, jeg skulle nå et tog hjem.. Men hvor var det det dog bare dejligt, at se hende igen, for jeg lider nemlig af konstant dårlig samvittighed over at jeg ikke ser mine veninder nok, men sådan går det tit, når man bor i hver sin by, og begge er travlt optaget i hverdagen.. Nå men i aftes lykkes det, og det var bestemt togturen værd! :)

1 kommentar:

  1. Jeg ved, at din allerkæreste veninde har det på præcis samme måde som dig, Ida...hvor var det bare et fint og hjertevarmende indlæg. Jeg blev helt rørt (til stor overraskelse!!)
    Heldige, heldige veninder at de har kær og dyrbar veninde som dig i deres liv. :))

    SvarSlet