fredag den 18. maj 2012

Cupcake..

I dag havde min lille søster fødselsdag, og det gav mig anledning til at få bagt nogle cupcakes som jeg længe har haft lyst til at prøve, men bare ikke rigtig kommet igang med.. Jeg vil gerne være den slags person som sådan vupti smækker noget lækkert sammen i køkkenet, så nu må jeg rigtig igang!
Nå men vores fødselsdags kager blev mega lækre og super fødselsdagsagtige takket være en af Emmas assistance og gaver nemlig et cupcake sæt til pyntning af cupcakes :)


2 kommentarer:

  1. Uhhm...Emma fortalte mig godt nok om dem. I ser ud til at have haft mere held med frosting'en end jeg har haft de par gange jeg har forsøgt mig med den slags. :))

    Og til det andet indlæg; så er jeg overbevist om, at i nok skal finde jer en rigtig god og hyggelig lejlighed i Århus. Det var synd for jer at det kiksede med den sidste, i så gerne ville have.

    SvarSlet
  2. Jeg må desværre meddele at det kun er på billedet at de ser sådan ud... Vores frosting bestod nemlig af 80% smør og smeltede da kagerne var for varme :( men så har vi da lært det til næste gang..

    Ja det er bare rigtig træls med dén lejlighed, men vi må jo bare op på hesten igen :)

    SvarSlet