lørdag den 10. marts 2012

Skægge Skeer

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få ført en idé ud i livet. En dag så jeg et billede af nogle malede gryde skeer, og tænkte det må jeg også prøve.
Så igår gik jeg i Søstrene Greene, og købte mig 4 skeer for 3,98 pr. stk.
Da jeg skulle male dem, satte jeg et lille stykke tape på for at lave en skarp kant, også brugte jeg det maling, som jeg havde købt til mine påskeæg.
Jeg er selv blevet rigtig glad for dem, men jeg ved ikke rigtig, om de kan bruges, jeg har godt nok hørt om en spray, som giver det en glat overflade, og "pakker" malingen ind, så der ikke kommer maling i den mad, man står og laver.
Om jeg tør tage chancen, og bruge dem ved jeg ikke helt, men ellers bliver de brugt som pynt i køkkenet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar