mandag den 12. marts 2012

Neon Neglelak

Jeg har et flip med neon for tiden. Sidste nyt inden for mit neon flip er nu neglelakken. I min lillesøsters neglelak beholdning fandt jeg denne neonrøde lak, som hun var så sød at lade mig bruge. Så i dag har jeg gået rundt med næsten selvlysende negle, og selvom at det langt fra faldt i god smag hos alle, så er jeg helt vild med det pift, som det giver et hvert look, som jeg finder frem fra min kommode. Næste "neon mål" bliver at finde en neonlysegrøn/tyrkis, så hvis der er nogen som ved, hvor en sådan kan købes, siger i bare til :)

2 kommentarer:

  1. Det er skønt når man kan deles om tingene. Anne-Sophie og mig deler også ofte og gerne neglelak. Vi er helt vilde med Chanels neglelakker - de holder SÅ godt.
    Har du kigget i Tine Lund? Der plejer der at være massevis af farver i mærket Essie. Ellers er der jo altid nettet.

    SvarSlet
  2. Det er bare mig igen. Se lige de her:

    http://www.greenskin.dk/product/tromborg-neglelak_3195/

    SvarSlet