mandag den 12. marts 2012

Mere neon

Sidst jeg var på loppemarked, fandt jeg den her lille fine ramme. Da jeg købte den, var den blå, men som jeg før har nævnt, har jeg en mindre neon periode for tiden, så derfor malede jeg rammen i selvlysende neon orange.
Da rammen har et lidt sjovt format, kunne jeg ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skulle putte i den, men så faldt jeg over en tegning, som jeg fik med et bolig blad engang.
Kunsteren bag tegningen er Sarah Hvass. Hun laver en masse fine ting med et glimt i øjet.
På original tegningen står der 3 damer, den ene større end den anden, men da de ikke passede med rammen, klippe jeg dem ud sådan, at man ser en lille bid af hver dame.
Jeg er selv ret glad for resultatet, og mangler nu kun, at finde det rette sted til min nye ramme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar