onsdag den 21. marts 2012

Københavner tur







Sidste fredag tog mig og min kæreste på en lille kæreste tur til København. Det var meget tiltrængt, ovenpå en meget travl periode med meget arbejde og skolearbejde. Så endelig lykkedes det os at finde en fri weekend, hvor vi kunne komme afsted.
Vi fik til jul en smartbox af mine søde svigerforældre, hvor vi frit kunne vælge et hotel et sted i DK, og vi endte med at booke en nat på Bertrams Hotel Guldsmeden. Det var et helt fantastisk, og meget romantisk hotel med en vidunderlig lækker morgen buffé.
Når vi ikke var på det skønne hotel var vi rundt i byen, på christiania og et smut i Køge for at se en udstilling af HuskMitNavn, som min kæreste er helt vild med (han er også manden bag grafittien på det sidste billede).
Alt i alt var det en vidunderlig tur, som jeg kan leve rigtig længe på, og som vi helt sikkert kommer til at gentage!
Det er nemlig meget vigtigt for mig, at man ind i mellem har tid til at gøre noget særligt sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar