fredag den 23. marts 2012

Glæden ved at gi'

Nu er det sådan at jeg elsker at give gaver! Derfor griber jeg, også en hver lejlighed som jeg får. Nu er der jo altid nogen som skal brokke sig og sige at Valtentins, Mors og Fars dag er noget kommercielt møj!
Men så er det jeg tænker, at får man selv den mindste mulighed for at fortælle ens kære, at man elsker dem, og gøre noget særlig, hvorfor så ikke gøre det?
Nu mener jeg ikke, at man kun skal overraske og forkæle folk på mærkedage, for er der noget bedre end at komme hjem efter en virkelig træls og trist onsdag, også finde den smukkeste buket blomster, fra en som holder af en?
Nå men jeg valgte altså, at bruge Mors dag til at give min dejlige mor en stor smuk buket blomster, og sammen med mine søskende skrive et lille kort til hende, om hvorfor hun i vores øjne er verdens bedste mor! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar