mandag den 12. marts 2012

Fantastiske Mandag

Jeg hører bestemt ikke til dem, som elsker mandage. Faktisk vil jeg gå så langt, som at sige at jeg hader mandage!
Sådan var det i hvert fald lige indtil søndag for 2 uger siden. Da bestemte jeg mig nemlig for at se det dejlige, og kun det dejlige i mandage. (lidt af en udfordring efter en helt vidunderlig weekend)
I dag har det dejlige ved mandag været det fantatiske solskindvejre, som jeg har været ude i.
For at holde på den gode stemningen har jeg satte Kool and The Gang i anlægget, og på den måde har min mandag været en dejlig dag!
Hvor længe min positive indstilling til mandage holder, er jeg meget spændt på, men jeg vil i hvert fald prøve at gøre det til en vane, at gør mandag til en dejlig dag.
Så god mandag til alle :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar