onsdag den 29. februar 2012

London Vintage Vidunder




Da min kæreste og jeg sidst besøgte London, fandt vi en sand perle, nemlig Camden Lock Marked.
Det er et marked bestående af tusindvis af forskellige boder, med alt fra mad til økologisk sæbe.
Men det bedst ved dette marked er uden tvivl den vidunderlige vintage butik, som jeg fandt.
Berty & Gerty er navnet på den mest hyggelige, og autentiske vintageforretning som jeg besøgte i London. De er meget 50-60'er inspirerede, og har de mest fantastiske solbriller, og især deres takser er en helt tur til London værd.
Selv fik jeg købt den mest vidunderlige sorte lædertaske, som er godt slidt, og den er nu ved at gå op i syningen, men det er netop derfor jeg elsker den!
Priserne er meget fair, og man er sikret god kvalitet, så hvis er du så heldig at du skal rejse til London, så er Camden Lock Market og Berty & Gerty absolut et besøg værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar